Trött...

Just nu är jag så trött, jag är verkligen inte van vid det här. Först att gå upp kl 06 på morgonen sedan gå på ca 6 lektioner, och inga raster ... eller rasterna är typ på tio minuter. Sedan springa flera kilometer efterskolan varje dag typ.

Men jag antar att det är bra att min uthållighet tränas upp lite ... eller jag mena mycket.
Träffade ett par jätte snälla och roliga tjejer på crosscountryt idag, tyvärr kommer jag inte ihåg för stunden vad deras namn var, så mycket nya namn och jag är väldigt dålig på att lära mig nya namn snabbt.
Det var väldigt varmt idag under practice så vi spran ner till vattnet och badade, sen sprang vi tillbaka till skolan. Vattnet var jätte skönt och svalt. Imorgon ska jag gå på min första riktiga fotbollsmatch. Eller kanske inte min första om man räknar med gångsätra vs hersby.....

Fotbolls laget på skolan ska tydligen vara skit bra, de var på tv här om veckan och körde en match. Så jag tror att det kommer bli kul!

Och nu en fråga till vad är electropop!!? min syrra sa att hela sverige pratar om det....

Vill också tilläga att jag är jätte glad för kommentarena ni ger mig, men jag har inte klurat ut hur man svarar på de än hehehe.
Hade på mig min svenska klocka idag när jag var i skolan idag men svensk tid alltså... vilket inte var så bra för jag kollade på den hela tiden och undrade vad alla mina kära håller på med i sverige, saknar er

Har skaffat headset nu med microfån så nu kan jag skypea bra, tänkte skyepa i helgen för de som är intresserade och undrar. Hare jätte bra, love

Kommentarer
Postat av: Pappa jan

http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=SE#/watch?v=RajQ2gxPZ9I



Electropop. Han va med i årets idol och har nu fått sin låt att börja spela på radio?! Hahaha sånt jävla skämt.



Och om du vill kommentera kan du ju bara gå in på bloggen som vi och skriva här där vi gör!



Kul med football game tomorrow!! Ta bilder!!



Puss saknar dig med!

2011-09-09 @ 10:48:24
Postat av: vicki

electropop är sämst!! alla tycker den e bra o den ska vara nya "fest hos mange" jag anser att inget kan slå fest hos mange!!!! MANGE <3

2011-09-09 @ 17:34:09
Postat av: Anna Segerfeldt

Hej!Läser med spänning din blogg!Verkar vara långa dagar me tidig uppgång,många lektioner å träning,ingen vila där inte!:)Vilket toppenväder,blir man lite avis.Ser fram emot ditt nästa inlägg!Många kramar från din kusin!

2011-09-09 @ 23:24:25
Postat av: Pappa jan

Hej. Linda hade tydligen använt mitt post-namn och skrivit inlägget överst. Men det kanske du förstod. Vi kan säkert skypa nu under helgen. Puss kram p

2011-09-10 @ 08:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0