112

Hej! vi börjar med igår.

Igår, gick jag i skolan. Slutade 12.30 sedan åt jag lunch med Brooke, Kitty och Maddie på Chipottle svin gott. På min mig att vi måste gå dit när ni är här Pappa, Linda och Eddie. Det var jätte soligt väder. Vi åkte till mallet för att köpa nya ringar och sånt till Brooke nose percing, skit snyggt. Skulle också vilja ha en men jag tycker nålar och allt sådant är jätte jätte obehagligt. Blää, det är många tjejer i skolan som flagnar sönder över hela kroppen. Många pressa sönder på springbreak i solen. Det finns en tjej i min gympa klass som har den äckligaste flagningen jag någonsin sett. Över hela kroppen och man ser lager av skin bitar som kan dras av!!!! aaaaahhhhh ryser, så jävla snuskigt. Påminner mig om filmen goldmember med Austin Powers.
Vi struntade i tennisen för Kitty orkade inte åkta in till Seattle för att hämta sina saker, så jag kunde inte gå eftersom jag inte har någon bil... Men det var skönt att slippa det också hehe. Vi var hemma hos B och hennes stora syster var där också. Fick mig att längta efter min stora syster, har alltid gillat att hänga med äldre systrar... mycket bättre än lillasystrar, eller vad vet jag?  lillebror är alltid kul att ha.
Sprang lite när jag kom hem och åt fisk till middag, möblera om mitt rum. Samt drog upp alla persiener så nu vaknar jag av solen!

Idag gick jag i skolan, hade lunch med Janie och Tyler. Sedan sprang jag massa på gympan. Vi hade ingen tennis för det skulle regna senare på dagen. Så Adrian skjutsa mig till mallet. Där köpte jag två nya tröjor hehe. En gul spets tubtop från free people och en rosa mjukis tröja med urringing i ryggen från forever 21 plus ett par trosor från hankypanky. Gick också in på abbe för att lukta lite, det doftar såå gott där inne.
Inga människor shoppar där längre, det är bara turister och asiater som är besatta av det. Kommer ihåg när det var jätte hype med abbe saker i sverige, eller det är väl det fortfarande?
Kanske inte lika mycket när de har öppnat en Hollister i Gallerian? vad vet jag? har ju inte sett den butiken n!
Butiks chefen ville att jag skulle ansöka om jobb där, så det var en komplimang och kul. Men jag kan inte jobba med mitt student visa. Men de ville att jag skulle ansöka ändå. Så det var en av dagens posetiva saker.
Det negativa idag var att det regna och att jag tappade bort min ipod som min familj skickat från Sverige i mallet.....
Ska leta efter den nu, men har en magkänsla av att det kan vara någon på forever 21 som kan ha taggit den.
Kul för den personen för det var riktigt bra musik på den -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0