Fjärtdag

IDAG är det äntligen SPRINGBREAK!!!! solig och posetiv dag. Efter skolan gjorde jag om ett test. Medans jag skriver det förbannade provet, slår brand alarmet igång!! jippiii, nu kan jag plugga hela lovet och göra det på måndag istället!
Men fan, kom precis på att min födelsedag är på måndag -.-
Aja, det får väl gå. Iallafall när alarmet satt igång så var planen att lämna skolan. Men icke sa nicke. Vi blir tvingade att gå till baseball planen, och det är inte kul att argumentera med en höggravid poliskvinna. Så vi gick och ställde oss i solen på planen.
Men efter typ 20 min lät de oss åka hem. Vet inte om det var en riktig brand eller inte... Men troligtvis fejk eftersom det var sista dagen innan påsklov haha. Brandbilarna kom i allafall till skolan.
Har hjälp till att vår städa här lite i huset, för i kväll har vi människor som kommer över.
Japp imorgon ska jag packa till MAUIIIIIIIIIIIIIIII hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0