JUstice and rusko

2 konserter på en vecka! haha, justice var helt sjukt bra. Synd att vi kom försent dit för vi hann bara se dem i ca 45 min...
Vann min tennis match igår och gick på Rusko med Denise och nån kille sedan var det några tjejer och killar där från bellevue. Rusko var också kul. Han spelar dubstep, men grejen är att det är inget jag tycker om att lyssna på privat. Men det är sjuk kul att dansa till haha. Och grattis Lindorf till studenten!
Idag ska jag åka in till seattle med Janie och Christy. Ska ta lite pics, och ni får lite pics här med.


justice

söta tjejor

marcus på mauis godaste resturang mamas fishhouse, gå dit om du åker till maui

inte jag, men rolig idee

jagg atm, måste tillägga att jag mådde toppen imorse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0