Luftslott

Kom precis hem från en svin god sushi middag i kirkland. Spelade även tennis idag, hade match jag förlora dock.... 6-8 så det var inte så farligt. Efter tennisen blev jag droppad på sportsathority, köpte en tennis kjol från nike och ett par jogging shorts. Väl inne i den här affären krashar min mobbe! eller den dör rättare sagt. Min mobil dör hela tiden, och för några dagar sedan hade vi ett snack om att jag måste komma ihåg mobilnummer till människorna i familjen. För annars kan det bli missförstånd och farliga saker kan hända till mig. Självklart gick det in genom det ena örat och ut genom det andra hehe.
Så jag fråga personalen inne i butiken om de hade iphones, men det var innlåsta för de var inte tillåtna att andvända dem under arbete. Så jag gick till Starbucks mittemot, där sitter det ju alltid folk med datorer. Med lite fjäsk och hundögon fick jag låna hennes laptop, men jag kände vibbar av att hon tyckte jag var sjukt jobbig och dum i huvudet. Efter blev hon förvirrad att facebooken var på svenska... Jag tror också att då föll pusselbitarna på plats för henne när hon fatta att jag inte var här i från.
Igår blogga jag inte för jag gjorde samma grej som vanligt. Fick reda på att några kompisar ska åka till den där festivalen i Bryssel. JUSTE JUSTE!! min vän Tingting kom up till mig idag och sa att hon hade en LMFAO, sorry for party rockin ticket till mig!! så den köper jag av henne imorgon! jippii, den är typ veckan innan min familj kommer hit!
OCH nedräkning till Maui, 4 dagar. OCH nedräkning till min 18års dag, 12 dagar!! nån undra vad min adress är hit, fråga min familj hemma i sverige så hjälper de er! LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0