NY ipod!

Tack så hemskt mycket för berlocken och ipoden jag fick i posten idag! Väldigt kul att höra massa gamla låtar från ca 4 år sedan!! kan typ alla texterna till dem...
Igår var det första april och vi åkte och satte massa reklam skyltar på en tomt, samt ringde till grannens mamma och sa att hennes dotter var gravid och test resulten finns att hämta. Min toalett hade någon satt plast på samt kranen.... Så jag la massa pappers bollar under Markus lakan.
Idag gick jag i skolan, skit varmt var det och blå himmel. Spelade tennis och våran tennis coach är en shrimp. Jätte tråkig, så vi körde en annan grej istället för hans. Det slutade med att min bana fick springa resten av träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0