Rolling rolling on a roland

Idag satt jag barnvakt åt Roland, Hotade honom med luftpistol så att han åt upp sin lasagn. Han sa även att jag inte kunde kasta en basket boll vilket han har helt fel om. Spelade faktiskt basket på gympan idag och gjorde några mål..... 6åringar alltså.
Basketen blev ganska agressiv. Eftersom mer än hälften av klassen består av asiater är alla väldigt korta. Och när jag hade bollen kastade sig de små tjejerna över mig, en rev mig så kraftigt att jag fick ett köttsår på handen... Sprang även i 30 min i regnet så jag känner mig lite hostig för den som bryr sig.
Hade även en presentation idag som jag helt glömt bort att jag hade i morse.... Så jag fick göra hela skiten medans min partner ville gå och köpa kakor. OCH OCH, min mobil är nu trasig. Så det blev lite krångel med att komma hem. Men tillsut gick det, Jessie körde hem mig. Japp det var det. Nu har jag en pytteliten nokia, men jag klarar mig. Den e ju ändå lite cool och retro!eller.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0