TACKEARR!

Tack så oehört mycket för alla fina gratulationer på min 18års dag igår den 16 april, 2012! Hade en jätte bra dag. Fick frukost på sängen så det var as nice. Ett par ljusblår vans, en tshirt från vickan secret där det stod party like its your birthday, fick också en stor studsboll. I skolan sjöng folk och gratta mig. Fick en snickers av en lärare. Sedan åt vi jätte god vitnamesisk mat på en resturang, svajn gott! tack pappa för det var du som bjöd på den! tack för de fina blommorna och kortet, och mobilen jag kommer att få när jag är hemma igen!
Gav en cermic boule till Jill som fyllde 50 igår, och på kvällen åt vi icecream cake. Juste köpte två lotter förlorade på båda. Sedan hade vi tennis fotografering, gjorde ett själv porträtt så jag måste komma ihåg att betala det...
Maui var as nice, en relaxing semester, gjorde allt man brukar göra på en lyckad semester orkar inte skriva. Men mina minnen består. Idag var det ingen tennis för det regna. Men jag ska vara Brookes sponsor för hennes konformation ikväll, vet inte vad jag har gett mig in på men jag antar att jag blir typ hennes gudmor eller ngt!
 den här bilden är från maui, gjorde en henna tatto för Jills 50 års fest med hippe theme på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0