Bellvue basketball

Kom precis hem och snart ska jag gå och lägga mig. Ville lyssna på musik så jag logga in på datorn. Var iallafall på Mercer Island för att se basketballmatchen mellan dem och Bellvue. Mercer Island är den största rivalen för att de flesta människorna på den skolan är också pissrika. Matchen var rolig men vi förlora... Skulle tagit med mig kameran men jag glömde! nästa gång tar jag med mig den. Men alla här har iphones så de laddar upp foton och statusar minst 2 gånger per timme. Min kompis Marcus är utbytesstudent på MIHS såg honom på andra sidan av publiken men eftersom vi är rivaler så är det inte så smart att gå över under matchen, jag ville heller inte göra det. Måste ju heja på min skola. Träffade dock några av hans kompisar som jag träffat förut. Och vad gjorde vi efter då.. JO vi åkte till Yougurtland!!!! MUMS, där var det även massa människor från skolan eftersom de har öppet så sent.
Måste också ta foto på parkeringen på skolan. Mycket fina bilar om jag säger så... Vissa ungar på skolan är så extremt bortskämda. En tjej som var på yougurtland är 16 gammal och kör en sprillans ny range rover med strass... Såg också ett sjukt roligt youtube klipp ikväll måste hitta det imorgon och vissa. Hade på mig en Bellvue shirt. Ska köpa en skoltröja på måndag hade jag tänkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0