BLOGGDRAMAHH

Eller inte blogg drama utan Tolo drama!hahaha.
Under det senaste timmarna har jag bytt ut min date för på lördag.
Igår kväll skickade jag en bild på Gadges outfit som var en hundmössa, vantar och svans. Fick svar idag av honom: Sounds good.
Okej, så för några timmar sedan när jag går in i köket så ser jag en jätte arg Jill. Jag frågade vad som stod till och hon sa att hon fått ett långt mail från Gadge MAMMA!! att han har blivit jätte sjuk, han har hosta och ont i halsen, feber, och sjukdomen håller på att sprida sig ner till lungorna.... Han var tydligen sjuk igår också. Vill bara till lägga att om Gadge skulle vara ett djur skulle han vara en mus, ja ni vet vad man säger om möss mehe.
Men iallafall blev lite besviken att han inte kunde säga det till mig. Jag smsar honom och frågar honom om han är sjuk och då får jag tillbaka en bok där han säger hur sjuk han är och att han tycker att jag borde gå med någon annan...
Okej, 1 dag innan dansen liksom. Men men antar att han är sjuk.. Men det konnstiga var att när jag var med honom och shoppa i måndags hostade han inte, eller visade några andra symtom.
Men nu har jag iallfall fixat en annan date som tur är! och en mycket bättre också!
Det här fick mig tänka på en sak, hur jobbigt det måste vara att låta sin mamma ta hand om såna här problem istället för att ta tag i det själv. 18 år gammal. Tror det är viktigt att klippa navelsträngen för sitt eget bästa.
Aja kommer inte lägga upp bilder ikväll på vad jag har målat för jag måste plugga historia. Ville bara skriva av mig här för jag hade så mycket färsk info i min hjärna. Antar också om man har en mamma är det lätt att låta henne göra saker åt en...Tur att jag inte är någon mammsgris iallafall. Fast jag kanske skulle varit en om jag hade en mamma... Vad vet jag? En sak vet jag iallafall och det är att jag har världens omtänksamaste,rolig och snälla pappa!


Kommentarer
Postat av: vicki k

inspector gadget tralalalaaaa. va har han för namn ahahha. bra att du bytte honom! duu har ju mig som tar hand om dig när du virrar bort hhehe<3

2012-02-10 @ 17:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0