Everyone can make you smile but only certain people can make you happy

Hallå! idag var det sol och jag har nytt schema så jag var utomhus sista lektionen vilket var riktigt nice. Har nu ceramics och idrott! kul att byta klass, min graphic design var det bara  tysta nördar i. Fast jag kommer sakna en Sofia från Rom i den klassen.. Aja, åt lunch i cafeterian med en tjej från vegas. Var väl inte jätte kul eftersom hon hatar bellevue och vill börja på online skola istället.. så hon kommer troligtvis sluta imorgon. Hon ser ut som ett såkallat whitetrash. Men om jag åker till Vegas någon gång kan jag träffa henne! Höjde mitt betyg i engelskan från ett D plus till ett B så det kändes skönt. Annars var det en väldigt bra dag.
Igår frågade jag min granne till TOLO, jag och Domi åkte till hans hus. Sedan la vi godiset swedishfish i en tredhunt och sedan stod jag och gömde mig bakom en träbjörn med en liten skylt där det stod tolo med fiskpaljetter... Han har övervaknings kameror runt hela sitt hus. Så när vi var i huset efter försökte han hitta videon haha.
Temat för dansen är forever young och folk kommer klä ut sig till olika barntvserier. Har ni något tips vad vi kan vara?
Idag ska jag åka till min artclass med Janie, sedan måste jag plugga lite!

Den här klänningen tycker jag är jättejättejätte fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0