glitter

IDAG har jag bytt hus. Är tillbaka hos Heijers, kul igår när vi kom hem från skidåkningen hade Finnleys katt skitit innomhus på en av mattorna. Lauri letade reda på katten och tryckte upp kattens ansikte i skitet, inte så att det nudda men så att hon kunde den ljuva doften.... hahahhaa
Sprang en runda runt kvateret, va med en kompis och sedan åt jag middag hemma, svin god!!
här kommer lite bilder på vad jag har köpt!
min nya väska som jag är kär i för tillfället.
en silvrig glittrig klänning som var jätte billig f21.
Janies snälla mormor gav mig manikyr och pedikyr, eller hon betala. Hon är så gullig! hon får mig att sakna min mormor!
asiaterna slet bort dött skin och gav mig en flowaah med en strass sten hahaha.

Hej då! Bye! Adios! Avior! Sayonara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0