hola

Fösta skoldagen i skolan! lite kaos, tog ett kort framför skolan med hela skolan innan den rivs ner.
De har spenderat 60 million dollar på den nya. Den är as cool, dags ljus överallt, stora fönser allt sprillans nytt!
Efter skolan gick jag på ett tennis möte, ska börja spela tennis imorgon.
Träffade även Markus efter skolan vi åt yougurt på yougurtland, sedan gick vi till mallet och shoppa. Eller han gjorde inte jag. Gav honom en hoodie från Bellvue high school. Tog bussen hem, inga moln på himlen och allt känns då mycket bättre! Varmt var det också gick hem utan jacka men det var lite kallt... Grannens hund följde med mig hem så jag gick och lämna tillbaka den. Nu ska jag skriva en uppsats.
 GRATTIS LINDA TILL FLORIDA!!!!! så glad för din skull! nu har jag ännu en resa att se fram emot haha. Kommer dock sakna dig något enormt. Men hoppas att du kommer hem till min student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0