lite små pissed

Gick i skolan idag, vanlig fredag. Vi har lov nästa vecka. Och förra helgen fick jag veta av en kompis att jag kunde följa med dem till sun valley, jätte kul verkligen men grejen var att det var lite tight om sittplatser i bilen. Jag höll tummarna hela veckan på att det skulle lösa sig med skjuts. Det tar typ 10 timmar med bil och jag förstår att folk inte vill ha en jobbig svensk utbytes student i deras bilar. Men iallafall så ikväll fick jag reda på att det inte fanns någon som kunde skjutsa mig. Lite små surt. Sun valley är typ som åre. Många åker dit under lovet, men jag menar jag kan göra massa andra resor med kompisar i framtiden. Åker ju trots allt till Maui på påsken!
Så det skulle varit jätte kul om det funkat men nu är det som det är.
Efterskolan blockade Obama vägen till mallet så vi fick ta en omväg för att för att komma till bilservicen där Dom skulle fylla på olijan. Sedan åkte vi till mallet för Dom och Jill skulle shoppa för deras kryssning i Karibien.
Men jag ska inte klaga jag kommer fortfarande få åka skidor för janie och hennes familj tar upp mig till det lokala bergen! Det är jag jätte glad för och det kommer att bli kul!

Mitt humör just nu är väl som fetingen i grön tisha.'' Well it could be worse.....''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0