Mjaow

Hej idag blrjade jag sent. Men vi hade någon slags assambale så jag var på skolan 1 timme för tidigt. En rysk tjej Tanja i min franska klass var också där för tidigt så hon och jag åkte till starbucks. Hon ville röka en morgon cigg men jag avstod. Kändes som jag stod på gångsätras skolgård när jag kände lukten. Har glömt bort hur mycket cigg lukt det är där, och speciellt på morgonen när man går till skolan. Om någon röker cigg här så tycker alla att man är svin cklig och dum i huvudet hahaha. Tanja flyttade hit från Moskva för 1 och halvt år sedan, hon har en lägenhet i Moskva centrum! Så om jag åker till Moskva i framtiden kan jag stanna hos henne och dricka vodka.
Linda hon visste också var Novogrod var hahahhaha hon tyckte att det var en fin stad men väldigt stor!!!!! lol
Åt en cakepop till lunch och lite andra saker.
Sprang i 25 min nonstop och fick ett A på gympan. Åkte sedan hem till Kate L och chilla åt lite toprommin.. nuddlar alltså. Och tittade på 90210 den gamla versionen, och hennes pappa kände en av skådespelarna i den nya.
Hennes hund la av jätte äckliga mökar, trodde först att det var min andedräkt efternuddlarna men jag hade fel haha.
Sedan åkte jag med Janie till artklassen. Fick ta hem min delfin tavla som de hade hängt upp i skyltfönstret.
Åt en burrito till middag och nu ska jag göra en läxa. Juste vi redovisar om utrotningshotade djur nu i skolan. En kille pratade om jaguar. Tror du inte Bryan brister ut i skratt och säger: OMG!!! the jaguar is named after the car!!!!!!!!!!
Fick bilderna från dansen i går utav philip! så här ser de ut!

Juste min bild på fransmannen har min lärare satt upp i en av hallwayarna! fast vi fick strycka över ciggen med tipex eftersom den var innopropriate... Det var en liten kille i min franska klass som hade en tröja med en tecknad Stewie från family guy som höll i en pistol, han fick vända in o ut på tröjan för den var innoproperiate också hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0