orange eller brun hmmm...

Igår åkte jag med Domi och körde spraytan. Eftersom det var första gången för mig på det stället behövde jag fylla i ett formulär och eftersom jag är så ärlig sa jag att jag var 17 år. Bitchen i kassen säger då att man måste vara 18 år för att göra spraytan. Jag sa till henne att jag fyller 18 om några månader. Sedan började hon att vara jätte jobbig och dryg. Då snacka jag med den andra tjejen som jobbade där och då frågade jag om det var okej att jag skrev ett annat år. Hon sa visst, så jag gjorde det och log väldigt nöjd åt bitchen.
Bitchen visade mig sedan hur man gjorde spraytan dansen, hon sa åt mig att hålla fram händerna lite. När jag vakna imorse så var mina händer orange bruna!! men what ever.
Skypeade lite med min bästis och lite markie, snart ska jag och Jill åka till mallet och köpa rosa strumpbyxor! är så excited för ikväll haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0