prutt

Hej vi börjar med dagens låtar. Love on top - Beyonce, When I held Ya - Moa Lignell, Paddling out- Miike Snow okej då var det avklarat.

Idag vakna jag upp till ännu en as härlig vår dag. Varmt eller inte varmt men ljumet skulle jag säga...
Nothing special, spelade fotboll på gympan och amerikanska tjejerna var verkligen skit dåliga på att spela, så jag var nya zlatan där och gjorde 5 mål!! hahaha kan också vara för att målvakten var rädd för bollen och sprang iväg varje gång den kom. Hon berättade sen att hon hade svimmat av en hårdboll i magen året innan....mespropp.
Efterskolan åkte jag till Chipottle med Julie åt en skitgod chickenburito. Sedan åkte jag och hon tillbaka till skolan för hon skulle på drama och jag vänta på Jill, som var på möte på skolan för hon är president för föräldrarna på skolan. Respekt. Tittade på Julie och alla drama kids när det tränade inför deras show. Och de var så många udda roliga ungar i den gruppen haha satt och skratta på en stol brevid.
Sedan hitta vi Brian också en asiatisk autistk kille som kan vara den roligaste person jag någonsin träffat. Han hade låst in sig i ett rum med ett piano för han inte kunde komma med oss in till när de tränade.
Han satt och försökte spela, you make me feel - cobra starship. hahahahhahahahahhahaha.
Han sitter framför mig i min naturklass också idag fistpumpade han som de gör i jersy shore. Och jag kunde inte hålla mig så jag sitter och asgarvar åt han och det värsta är att han också börjar göra det. Men hans är skratt är verkligen hysteriskt!! så det smittar bara av sig och tillslut skrattar alla åt honom.
Jag tror att han inte kan kontrollera vad han tänker, utan allt kommer bara ut. Och sedan kan han inte läsa av kroppspråk och sociala beteenden tror jag.
Sprang när jag kom hem typ 2km, jätte skönt och nu har jag precis dushat och ska plugga lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0