SUPERBOWL!

Vakna klockan 10, åt frulle englishr muffin med rassin and cinnemon smak en klick phiadelphia på det, sedan en tanmandarin mix mellan en apelsin och en mandarin för att avrunda frukosten bra åt jag även en blåbärsyougurt. När jag satte mig ner vid köksön tittade jag ut och mina blåa ögon fick se en matchande himmel. Sedan prata jag lite med min familj på skype och även jacki några enstaka minuter.
Sedan åkte jag iväg till klubben för att spela tennis. Jag ska gå på tryouts för skollaget och jag vill värma upp lite för det var så längesedan jag spelade. Så jag kommer spela varje söndag nu fram tills dess och det kanske är 4 söndagar tror jag!
Aja min grupp då... Spelade med asiatska foster, eller nä medelåldern på banan var väl 12.. hahahahha var ju bäst om man säger så. Men det var några snorungar som var riktigt duktiga, eller en skulle jag säga. Sedan fanns det en as jobbig liten bortskämd besevisser, gick runt och skröt att hans pappa jobba på microsoft och klagade ¨på oss andra! så jävla omogen fast det är ju förståligt han var ju typ 11 haha.

Tennistränarna var iallafall jätte sköna en av dem hade studerat i köpenhamn. Den andra som var tjej hade spelat tennis med en tjej från stockholm och hon käände fredrik ljungberg fotbollsspelarn för hon var fotbollsfru och är gift med någon fotbollsspelare. Hon var jätte bra samt att hon gav mig kakor haha.

Nu småpysslar jag och tittar på superbowl.... alla är borta på event idag pga av matchen. Jag vet inte vilka lagen är som spelar steeelt, ¨det jag vill se är artisterna som kommer sjunga haha och jag måste väl titta på det för att hänga med på månndag.. eller inte haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0