Svambob fyrkant och patrik!

Idag var en bra dag, har en mycket roligare date nu. Dagen flöt på var skulle igentligen gått ut på lunch idag med Julie behövde plugga. I och med det rök också mina planer för att ta ut cash för att köpa en biljett... De kunde inte ta betalt med kort. Men det löste sig för jag lånade av min snälla tyck Farina!
Efterskolan åkte jag och Janie till Yougurtland för de hade ett speciellt event idag med gratis yougurt!!!! mummsilimumsmums!
Efter det kom Philip hem hit för att planera outfit. Vi ska vara svampbob och patrik och han kommer bära en av mina halloween outfits som var svampbob. Sedan åkte vi till mallet för att hitta rosa kläder till mig. Jag kommer troligtvis att kunna låna ett par rosa yogapants av en kompis Maddie.. Jag väntar på svar. Frågade min granne som har ett par likadana men hon skulle ha dem på sitt afterparty..........
Annars åker vi till american aperal imorgon och köper tights. Ska även låna ett par badbrallor av Phil som jag ska klistra lila blommor på.
Så planerna för imorgon är först foton hemma hos en kille som heter Austin. Sedan får inte vi plats i partybussen eftersom vi kom in sent i gruppen... heheh så vi kommer att ha vår egna partybus i phils car. Eller jag kommer iallafall han måste ju köra.. Sedan åker vi och äter på en resturang som heter tripple X tror jag. Sedan till skolan ta foton och dansa, mingla med andra elever. Sedan på after party hos Colette.. 16 åringen med den vita range med strass... SÅ jag tror att det kommer att bli kul! hoppas det iallafall, jag känner att något kommer gå snett för mig hahah.
Och ikväll ska jag åka med janie och hennes kompisar till spraytanning. Ska bara köra en mild dusch! kostar typ 60 kr och det är så mcyket bättre än solarium eftersom man inte förstör huden för framtiden!!

hej då, hoppas ni mår bra! Om ni vill skypea med mig kommer jag att vara inne på söndag runt kl.21.00 för er!
vet att jag ska prata med Nico och Vanessa iallafall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0