tjeeeeeena

Okej idag åkte jag lite tidigare till skolan eftersom Jill skulle ha möte på skolan för hon är president för föräldrarna. Men grejen var att vi inte hitta någon parkeringsplats!! så hon parkera lite olagligt, hon var så rolig när hon blev stressad. Iallafall jag sätter mig i bibblan och efter kanske 20 min hör jag hur de ropar i högtalarna att den vita suvn måste flytta på sig omedelbart!hahah. Brian satt och as garva åt en seriös film vi kollade på i naturkunskapen. Sedan sprang jag på gympan och spela badminton. Jessie skjutsade hem mig och Dom. Tysken Farina fyllde år, hennes lillasyster vill vara utbytesstudent i Sverige men jag vet inte om det är den bästa iden eftersom språket kan vara lite svårt..
Snart åker jag och Janie till art classen. Ooch här är en bild på mössan jag ska ha på lördag!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Det var en hemlös som hade en sån där mössa här i Barca haha

2012-02-12 @ 11:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0