Underbart

Å vad glad jag blir när det är vår. Säkert 15 grader ute och klartblå himmel! Cyklade till mallet idag, men först tog jag cykeln till bensinmacken som ligger 200 meter från huset. Pumpa däcken och sedan fixade jag kjedjan som hade hoppade ur. Sedan åkte jag ner till downtown bellvue och försökte hitta ett lås till den.. Det var ganska svårt kan jag säga dig. Åkte runt bland massa kvarter och frågade folk om cykel affären eller jag såg väl ganska lost ut så folk frågade mig om jag letade efter något haha. Köpte låset sedan gick jag och träffade Marcus i mallet, vi fikade jag saknade njb så jag köpte en smoothie på jamba jucie. Sedan gjorde jag lite shopping! köpte en jätte fin mintgrön bandeu bikini från vs, Sedan en mörk jeans skjorta, vit sommarblus, och en stickad tröja fast den lånar Domi just nu. Allt köpte jag på american eagle. Ikväll åker vi kanske till mercer island, eller så gör jag något annat! är lite avundsjuk på min syrra som får umgås med mina kompisar och mina kompisar som får umgås med min syrra. Aja men jag är mest glad haha. Okej här är lite webcambilder på kläderna!

Kommentarer
Postat av: syrran

älskar bikinin!! supernice :) låter som en härlig dag, det e sjukt mkt snö här hemma :/ och -8 just nu... både pappa och jag e sjuka men jag åker ju till barcelona på ons! puss

2012-02-05 @ 12:04:59
Postat av: HW

Sexy mama blir supersexy mama i en smoking hot bikini!

2012-02-05 @ 19:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0