va fanTa!

hahaha försökte göra lite reklam för min blogg igår kväll. Kommenterade lite på andra bloggar men det hände ju ingenting! antar att det är ett tecken på att jag inte ska försöka, tycker det är ganska obehagligt att ha en blogg med flera tusen läsare. Jag vet själv hur jag och kompisar brukar granska andras bloggar. Men iallfall nu ju jag en av dom så jag ska väl inte säga så mycket...
Idag gick jag i skolan, åt lunch ute i solen det är ju VÅR HÄR!!!!!! underbart! klar blå himmel och säkert 10 grader eller mer! Efterskolan hjälpte jag Domi att hitta saker till hennes outfit till tolo hon ska vara spykids. Så vi hittade lack leggings och andra saker. Sedan åt vi på yougurtland fy va gott det är!!!!!!!!!!!!
Och sedan åkte jag till en secondhand liknande affär med Gadge min granne för att hitta saker till våra outfits... gick ju sådär. Köpte istället 2 par glasögon till mig och ett par små snabba till Domi som hon kunde ha till sig outfit.
Jag hade tänkt att vara en fluffig kattunge och gage får vara en hundvalp. Om folk frågar oss vad vi är så kan vi också säga tom och jerry... För temat är forever young och man klär ut sig till typ serier. Men jag menar ingen kommer ändå inte fatta vad du är om man inte har en as bra outfit........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0