äntligen kan jag bli fet på riktigt!

Så igår kom Yogurtland till Bellvue!!!!!!! det är en frozenyogurt kjedja från cali som har mycket billigare yogurt än blissberry!! Ville åka dit med Janie igår efter artclassen men det var alldeles för mycket folk.. Så vi åkte hem istället. Och när jag kom hem berättade Domi att hon hade varit där och allt hade varit gratis!! hon åt fyra koppar av yogurt, om jag och Janie hade vetat att det var gratis hade det lätt varit värt kön...
Idag skulle jag åkt dit med Julie och några tjejer men vi åkte till cupcake house istället för en av tjejerna skulle köpa en cupcake till sin tolodate. Sååå efter skolan åkte jag till yogurtland med Ethan istället. Sen blev jag avdroppad för han skulle på lacrosse traning.
s
Här är bl.a kjellans yoggi, amandas och bettans           och här är en close up på mig i cali
och här är jag idag och gör hur mycket reklam som helst för denna goa produkt! under hur länge det kommer ta för sverige att öppna något liknande runt sturep...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0