BEllzoorrrr

 ligger här och vilar lite, skulle vilja att min lilla hund Bella var här. Orkar inte ladda upp bilder här på bloggen, laddar upp bilder på facebook istället. Så om du är vän med mig där kan du se bilder från san diego, whistler, julen, och nyår!

Igår träffade jag en ny kompis phillip, sedan på kvällen var vi hemma hos familjen andresen och åt god taco middag. Sen var jag hemma hos min granne Janie som hade några kompisar över. Gick på en promenad, för jag saknar lite att gå. Åker bil nästan överallt hela tiden, så det ända riktiga stället där man går långt är på gymmet. Antar att det är därför jag inte går på gymmet så mycket hemma som jag gör här. För i Sverige springer jag till tåget nästan varje morgon och det är 10 rätt intensiva min...... Sedan går man ju när man e i stockholm cityyy!

Ja, och i dag har jag ätit en jätte god sallad. Tagit ner massa juldecorations... något mer hmmm njaaa skulle inte tro det va... hare så bra!

Juste!!! victoria kjellström, vad har hänt med din facebook?

Kommentarer
Postat av: syrran

sån GRYM bloggare du eeeeeeee!!!!!!!!! ahhaa neemen jag saknar bellzor sjukt mkt nu efter bara 3 veckor, kan inte förstå hur mkt du saknar henne :((((( pussss

2012-01-03 @ 10:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0