Gymmat

Idag var jag på gymmet med Mikeal. Hörde av en yoga instuktör att tjejer är inte gjorda för att springa. Våra kroppar är gjorda för att vandra. Så jag gick länge på rullbandet. Medans jag vandrade på rullbandet så tittade jag på när amerikanare rider på kossor på tv. Sjuka i huvudet de är ibland. När jag tittade ut genom de stora glasfönsterna kunde jag se hur det duggade lätt utom hus. När jag stoppade i mina ipod hörlurar för att lyssna på klassikern levels så ser jag hur ett okänt nummer dyker up på min mobil. Det var ett call från victoria secrets scout och de ville att jag skulle komma på en test photo shoot.
Nej tyvärr var det där bara ett torrt skämt. Det var min far som ringde från Sverige. Han sa att min mormor och morfar hade ramat in en bild jag skickat till dem... mycket kul att höra. Pratade lite med min mormor och lillebror. Min lillebror Edward är nu lika lång som mig och har kommit in i målbrottet!! Så det var väldigt kul att höra hur hans röst hade förändrats! Pratade även lite med Amanda som är i spanien och nu försöker jag prata med holmbergskan atm. Idag ska jag plugga för mina finals och sedan gå till min granne Gadge för att fråga honom till TOLO! hoppas alla mår bra, blir ingen bild idag för jag e alldeles för svettig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0