HEJ MORMOR!!

Det här blogginlägget är dedikerat till min kära mormor och morfar!
Tack så mycket att ni skrev ert brev på datorn! nu blev alllt plötsligt mycket lättare att läsa!! Tack för de fina tidningarna, boken och alla fina citat ni skicka!! kommer att spara dem.
Kunde läsa om svansjön med Bounce som ni såg i en av tidningarna och jag önskar att jag kunde ha sett den med er!
Och din fundering om att min generation kommer att få tinnitus mycket tidigare kan jag hålla med om. Men jag tror också att vi kommer att vara smartare och det kommer säkert finnas någon liten nörd som hittar på en skitbra hörapparat, och sedan kommer det säkert komma någon medecin för tinnitus.... Kanske blir jag den nörden som hittar på de sakerna, njaa jag tror nog inte det om jag ska vara helt ärlig.
Och det där med operahus i Seattle är jag inte riktigt säker på, Men jag antar att det säkert finns något!!! De har däremot ett jätte stort musik museeum som har en väldigt cool arkitektur! Tror det är tillängat för Jimmy Henrix som kom från seattle!
  så himla cool stad med berg och vatten!


älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0