Each morning we are born again. What we do today is what matters most./ Buddha

HEJ! idag var det sovmorgon, somna tidigt himla tidigt igår för jag kände mig sjuk för de som undrar.
Men iallafall dagens nyhet är att jag fick reda på att den där coldplay konserten jag prata om.. vet ni vem som kommer vara förband eller extra artist RIHANNA!!!!!!!!!!!!!! aaaaaaahhh jag ska verkligen kolla upp biljetter, jag vill verkligen gå oavsett om jag hittar någon att gå med eller inte. Kommer ihåg att min kusin Anna berätta om att hon åkte ner till göteborg själv bara för att se Micheal jackson! det är ett troget fan må jag säga. Jag kommer troligtvis göra desamma. Måste bara titta hur mycket biljetterna kostar, slår vad att de redan är slut.
Skolan var bra, och efterskolan åkte vi till mallet för att fixa med familjens nya iphones. Jag gick till en affär som ska stängas ner. Jag fick en as mysig kofta, ett svart linne och en mörklila huddie för 25 dollar!!!! den mysiga koftan skulle vanligt kosta 40 dollar! å vad jag var glad. Har kollat på den koftan tidigare men då fanns den ej i min strl, den är ioförsig i xl nu hehehehe men ändå!! jag gillar den grovt mycket.
Annars då, jo jag har lite läxor som måste göras ikv. Sedan åker jag och janie till våran artklass!

Kommentarer
Postat av: Pappa & Linda

Kul med konserten! Och yes du måste få biljetter!!



Pappa: vi har precis ätit frukost, ännu en undebar dag på Koh Lanta, klarblå himmel. Igår hyrde jag vespa och åkte runt hela Lanta medan de andra var på Koh rok. låter som du har kul, vi saknar dig! Om några dagar är vi hemma i Sverige igen. Puss och kram



Linda: han hade druckit 3 margaritas när vi kom tillbaka, då åkte han på moppen rätt packad! Haha

2012-01-06 @ 04:17:18
Postat av: Kusin Anna

Klart du ska gå på konserten!Lycka till!Kram!!!

2012-01-12 @ 16:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0