Hot yoga

Idag var det en kort skön skoldag, efterskolan åt jag super god sushi. Och nu har jag precis duschat från min första hot yoga. Körde yogan i en stor grupp med Domi och Nathalie. GUD VAD JAG SVETTADES!!!!!! vissa stunder kändes det som jag skulle svimma. Det var lika varmt som om man sitter på botten av en bastu. Men det var faktiskt riktigt skönt att svettas så där mkt,och kul var det också! plus att nu känner jag mig lixom fräsch! Senast jag var så svettig var på peace and love i sommras, Då var det hur varmt som helst och det fanns ingen skugga eller bad!! hahah kommer ihåg att jag vakna upp flera gånger där helt dyngblöt... blä
lånade den här boken också på bibloteket idag, min kompis maria sandberg tipsa mig om den!

Kommentarer
Postat av: Lejdis

Lite emo varning på denna maria X)

2012-01-29 @ 20:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0