lördag

Jag satt barnvakt från kl 13.00 lördag till kl. 13.00 söndag. Hos lilla Roland på 9 år. Hans föräldrar var bortresta i Cabo så jag sov över där. As nice att få betalt medans man sover haha. Och det kändes mer som att han barnvakta mig än jag honom. Han lärde mig kasta amerikansk fotboll och han läste en godnatt saga för mig! Vi såg också på monster inc. Juste det snöade för första gången här igår!!! och idag sönar det massor!
Vi har också långhelg, ingen skola på måndag för det är matin lutherking holiday. Och hoppas att det snöar på tisdag för då får vi snowday och ingen skola!! De har inga snömaskiner här så om det snöar måste de ställa in skolan pga. säkerhets skäl i trafiken! nicee nice nice! GRATTIS Lisa på födelsedagen!! om du läser detta..


Kommentarer
Postat av: vickan!

ojJOJOJOOJOOJjo känner inte igen diiiig!!!!! har du färgat ögonbrynen!!!!??????? eller kanske sparat ut dom lite?;);))) puss

2012-01-16 @ 19:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0