lörtdag och söntdat

Hej Hej BLOGGEN!! Igår var jag hemma hos en tjej som hade lite människor över. Åkte dit med Domi och några andra tjejer. Men det sluta väldigt tidigt pga lite olika saker... Idag har jag ätit en cinnemon bagel med creamcheese och två apelsiner. Mycket gott. Sedan skype jag lite med Victoria. Försökte ringa min syster men hon var inte inne...
Annars då, jo det snöar för fullt här och vi håller tummarna här hemma på snowday imorgon! vilket betyder ingen skola!! yeyeyeye. Snart kommer grannen över för att lämna mina pengar. Som jag ska spara till Marbella i sommar!!:D:D:D:D idag ska jag städa,tvätta och pplugga ................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0