Love dosen't make the world go round. But it makes the ride worthwhile.

Ett av citaten jag fick av min mormor o morfar. Mycket fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint måtte jag nog säga.
Aja vad har jag gjort idag. Hade ett test idag i historia, gick väl sådär. Fick en dounat av min kompis blake. Fick skjuts i en fin bil till mallet. Klippte mig hos en gullig bög. Åt en jätte god lemon peach smoothie till lunch. Träffade min kompis Hanna och hennes kompis från Sverige. Köpte två t-shirtar från forever21. Stötte på lite andra människor jag kände i mallet. Åt en god middag, och nu känner jag mig lite förskyld. Vad det  något jag missa... hmm nopp nu ska jag läsa min nya bok jag fick av mormor och morfar!!!!!! yeye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0