måndag

Hade fönstret öppet i natt så imorse  vakna jag kl 5 av constructionen som håller på nära oss. Kunde inte somna om för jag visste att jag hade finals idag och var lite nervig för dem. Mitt Environmental prov gick hyffsat bra antar jag, det var multipole choise så jag hade 20 % att svara rätt på varje fråga...
Lunch åt jag med brooke,kristin,kitty,maggie och danielle. På något pizza ställe, fast jag hade med mig en bagel så jag åt den. Sedan var jag dj i min photoclass. Vi visade upp powerpoints så jag valde music till de flestas.. Eller kanske bara till 2,3 stycken haha. Sedan åkte jag hem med Domi, och nu ska jag plugga till mina andra prov jag har imorgon! Juste klämde kastmärket precis mellan ögonen, för er som inte vet vad ett kastmärke är så är det en rödfläck indiska tjejer målar mellan ögonen när de blivit kvinnor eller för något speciellt event.
Fick också en fin fiskebensfläta av en tjej från kina i min klass. Känner henne inte så bra men hon ville så gärna fläta mitt hår så jag lät henne göra sin fina fläta Hoppas jag inte ser lika läskig ut som på bilden......


Kommentarer
Postat av: Syrran

Hoppas du såg chrilles emo kommentar! Du ser ut som en äkta råttquist på fotot!!

2012-01-31 @ 14:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0