Okej jag skriver!

Idag var det regn. Men jag hade på mig mina nya fina t-shirt hehe. Den är jätte mjuk för er som undrar. Hade lunch med Brian Som är en kille som har något extra i hjärnan om jag säger så haha. Han vet alla tjejers namn och efternamn på skolan. Han kommer ihåg vad alla kör för bilar,model,registrerings skylt mobilnummer födelsedagar mm. Han har till och med lärt sig lite svenska haha! Åt också lunch med den tyska utbytesstudenten och han prata tyska med henne. Det är svårt att beskriva den här killen man måste möta honom för verkligen förstå hur rolig han är!! aja, sen åkte vi hem och efter skolan har jag pluggat lite ochh sovit. Min kompis Hanna sa precis till mig att hon har köpt biljetter åt oss till the Frays konsert!!!! skit kul!! Såg även några minuter av Obamas tal....... Men bara några enstaka minuter. Imorgon får jag tillbaka min mobilladdare eftersom jag glömde den hemma hos Kyle i helgen. Något mer, nä skulle inte tro det va!!

Kommentarer
Postat av: HW

Och folk säger att jag har Asperger-minne liksom, Brian verkar ju ha så mkt bättre minne haha!

2012-01-25 @ 07:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0