the kooks har ett nytt album

Japp the kooks har ett nytt album som är väldigt bra. Coldplay kommer hit och spelar någon gång i februari, skulle verkligen vilja gå och se dem!! älskar coldplay, synd bara att deras nya skiva inte finns på spotify!
I dag gick jag iskolan. Har open first vilket innebär att jag har sovmorgon. Och när jag kom till skolan så var det firedrill!! bra start på 2012.. Det var faktiskt två brandbilar utanför skolan men jag tror att det inte var ett riktigt alarm för jag hörde inget om någon som prata om eld. Antar att det var någon som körde igång det.
Det var iallafall jätte kul att se alla igen efter lovet. Åt lunch med min kompis Phillip och några andra killar på safeway, det var gött. Juste de håller på att bygga en ny skola och idag var det invigning för den första delen av skolan! as häftigt, allt är jätte stort och modernt. Och nu har de skaffat soffor i lunch hallen, så nu känns det nästan som gångsätras kaffi! fast jag tror nog gs kaffi är mysigare!

Det började också en ny tjej i min graphic design. Hon heter Sofia och kommer från Rom! fast hon är inte en utbytes student. Men ändå, det är kul att ha någon från europa i sin klass! under den lektionen fick vi vandra runt och se den nya byggnaden. Ett av klassrummen var fullt av stora mac datorer!! så alla som har moviemaking som en klass har fått väldig fin utrustning. Nu ligger jag här och slappar, har faktiskt lite huvudvärk.

Aja hoppas att du som läser mår bra! tänk att snart kommer jag hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0