woodyisland

Okej så igår var det fredag. Jag var förskyld och är fortfarande förskyld. Men jag och Jill åkte iallafall ut till en av hennes vänninors sommarhus på woody island. Där var det några andra mammor med deras kids, en tjej i min ålder som gick på bellevue förut var där. Vi åt sopa och lite annan mat, sedan spela vi biljard, lyssna på musik, och tittade på mr mrs smith... eller jag somnade under filmen. Huset var otroligt stort och otroligt vackert. Det var lite new hampshire känsla över det hela. Idag har jag inga planer, ska försöka att bli frisk iallafall!

Kommentarer
Postat av: Vicki

Är du förSkyld igen? Hahaha miss u

2012-01-08 @ 10:36:37
Postat av: syrran

haha bra stavningar, still going strong dysse ;)

2012-01-09 @ 08:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0