Äntligen fredag!

Ni förstår inte huuur lååååååååååång denna vecka har känts! redan i tisdags trodde jag att det var fredag men nej nej. Kan vara för att jag har en rolig helg att se fram emot! Prom och sedan kommer min familj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wow

Var hemma hos Brooke efterskolan vi rökte lite vattenpipa med några tjejer. Sedan skjutsa Maddie hem mig, och hon backade in i en bil när vi skulle åka!! Hon hade precis fått en ny bil, som tur var blev det ingen skada. Och som tur var fick hon inte någon ticket. Det skulle varit 4de gången hon råkade i trubbel ch hennes körkort skulle då rykt. Men vi hade tur. Hon är väldigt rolig. Hon kommer hit och fixar sig imorgon.

Idag är det Alex Hs birthday! han fyller 21 och vi ska åka och äta på en mexicansk resturang i kirkland. Sen ska jag och Domi åka och köra en spraytan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0