Bullets rebecca and fiona

rubriken är vad jag lyssnar på just nu. Inte så himla bra låt, byter nu till crack a bottle by eminem. Denna låt satt Brian och sjöng i falsett hela environmental lektionen. Han kunde hela rappen. Mailade även min pappa, han försökte läsa vad jag skrev på svenska. Vi hade även en assembely för alla sporter, det var kul att se. Och det som är bra med det är att vi får kortare lektioner!
Imorgon blir det LMAFO CHAMPAGNE SHOWERS! för de som inte vet vad LMFAO, det är ett band. Deras låtar är kända att vara irriterande radiolåtar. MEN det kommer att bli kul att se dem imorgon på Ke,arena.

Igår åt jag på en jätte god thai resturang med några tjejer för att fira London. Hon fyllde 18, och hon kommer att sitta vid mitt bord på prom!
Idag ska jag fira tingting som fyller 16!!!! på muchbar kommer att bli gött!
Nu ska jag gå ut och springa lite för jag är helt frisk igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0