Kalla mig matchmaker

Har även fixat så 4 vänner kommer gå på prom. Satte upp daterna och hjälpte dem att fråga. Båda tjejerna var jätte överaskade och glada! alltid kul att göra någon glad, tycker nästan mer om att ge glädje än att få. Men båda är lika bra måste jag nog säga haha.
här är Fred och Denise. Vi klistra duck tejp på bilen. Hon trodde att jag och dominique skulle hämta upp henne men det var jag och Fred istället!
Julie och Gage )min granne). Julie trodde att vi skulle äta lunch den dagen. Men vi paddla ut med paddelboarden i viken och gage padla ut min sin. Sedan möttes vi på mitten och han gav henne blommor och höll upp den här skylten på vattnet!

vill bara tillägga att alla ideer var mina.hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0