24 h regn.

Det regna när jag vakna i morse och under hela dagen.. Kommer att bli så otroligt skönt att åka till Maui om 2 veckor!
Nu slutade det faktiskt att regna i skrivande stund. Skönt ser lite vit himel långt bort.
Idag hade jag sovmorgon och bara 3 lektioner det var skönt. Åt lunch med Brooke på T-latte och hon kommer också att åka till Maui med sin familj!!! Så det är skit kul.
Var i mallet efter skolan med Kitty, Brooke och Maddie. Vi var inne på forever och vickan men jag köpte inget pappa!!
Sedan åkte vi till jamba jucie där jag drack en jucie sedan spelade jag och kitty tennis på skolan.
Japp och jag åt en god middag och nu ska jag läsa lite. Hittade min mattebok föresten pappa!
Hoppas alla mår bra och jag saknar och längtar efter er och sommarn!!!!! mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0