29 juni är jag hemma

Så då fick jag mailet av min fader när de kommer hit och när jag åker hem! allt kommer att bli så kul!!!!!
Idag var det en bra dag, sol, tennis jaa det var väl det. Vet inte riktigt vad jag ska berätta. Jo jag har tejpat Doms toalett kran med tejp, så hon kommer att få massa vatten på sig nästa gång hon går på toa hihihi. Värmer up för första april. Min favvoritdag på hela året, bästa helgen EVER.
Jaja, LMFAO sorry for party rockin kommer hit 8 dagar innan min familj kommer, så det sög ju bara pyttelite. Men vi kan hitta på massa annat sköj!
Nu ska jag plugga, åt lunch med den här tjejen idag. Hade inte packat någon lunch och jag har inga pengar kvar hehe. Så jag åt 2 granola bars och ett äpple, äkta anorexia lunch kändes som jag åt cardboard och var skit hungrig under min träning-.- Julie satt och sukta mig med hennes feta jimmy johnson macka. Imorgon blir det en godare lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0