cha cah

Hej. 17 grader idag!!! plus sol. Imorse så lämnade jag min väska i omklädningsrummet, allt gick jätte bra men jag hade lite probs att hitta klassrummet efter det. När jag väl kom in i min franska klass var jag 7 min försen men enligt min lärare 17 min hmm.. Hon var sur för jag inte hade någon lapp med mig och jag sa förlåt men jag var bara och lämnade väskan sedan tappa jag bort mig lite. I Sverige låter de en ioförsig stanna 20 min om man är försen 7 min. Här behöver man bara en lapp från attendence office. Hon blev iallafall sur och gav mig en detention. Men jag gömde den och i slutet av lektionen hade hon glömt lappen HA!! så jävla ägd.

Åt lunch hemma hos Brooke med henne och hennes lilla söta hundvalp Teddy. Så himla söt! samma ras som Charlie, Kjellans hund fast vit, valp och fluffy!
Åkte sedan till tennisen, vi stannade på starbucks och jag köpte en frappcino mocca.
Solig och svettig tennis, sprang även 30 min på gympan. Sedan sprang jag även när jag kom hem för det var så fint väder.
Det var allt för idag, tack hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0