cyklat och har försökt hjälpa till att döda Kony! :)

Okej skola, kort dag. I min historia klass har jag ett bord fullt av fotball players. Riktiga joks, en av dem la av världens äggmök och blev knall röd. Resten av fotbolls killarna flydde från det bordet. Åkte hem med Domi, Sedan cykla jag till skolan riktigt svettigt. Medans jag vänta på min carpool, så sitter jag på en bänk. Ett killgäng går förbi vissa av dem är verkligen as kaxiga för de tror att de är så bra på fotboll och coola för de är svarta, en av dem sätter sig klistrat brevid mig och säger att jag är hans wife?!  ahhahaha wtf, sen tar han min tennis väska och frågar när min match är så han kan komma och titta. Ibland alltså...
Hade iallafall en bra tennis träning, cyklade tillbaka hem från skolan. Svettigt men bra! åt middag och sedan äppelkaka!!! hahaha. DÖDA KONY BTW. Underbart bra att man kan bidra och göra en förändring till en sådan fruktansvärd situation.
Om du inte vet vad stoppa kony är, googlar du det nu. Och tittar på youtube klippet. 30 min som kommer att bli historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0