dålig dag men bra tilslut

Okej gick i skolan idag, kände mig småförskyld i morse. Hade svårt att somna igår kväll för jag hade så ont i halsen... Men jag gick ändå till skolan. Sedan på gympan tvinga gympaläraren mig att vara utomhus, ville gå och hämta en tjocktröja för jag kände mig sjuk och det var så kallt ute. MEN NEJ. den jävla bajskorven lätt mig inte, så jag frös i en timme. Och efter det fick jag vänta på bussjäveln till tennisen. Busschaffisen körde fel occh resan var jätte lång, men jag hade gått sällskap så det var inte så farligt. Men iallafall, när vi börjar spela tennis tror du inte att det börjar snöa!!! orkar inte frös i ännu en timma haha. Fick iallafall skjuts tillbaka av kitty till skolan!!
Sedan när jag kom hem såg jag att resan till marbella är bokad! precis vad jag behövde, åt även god middag pad thai plus en äppelpaj! yummie. Sedan såg jag att min syrra hade lagt till en låt på spottan, somebody that I used to know!
Lyssnade på den i Jills bil en morgon, men tänkte denna låt kommer jag säkert aldrig hitta!! och sen BOM är den på vår lista!! ÖDET alltså jag säger ÖDET.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0