DRAMAH

HAHAHA hjälp vad tjejerna här kan vara speciella ibland. Gick i skolan som vanlig i fredags och efterskolan trodde jag att det var tennis men det var det icke... Fail.
Så jag åkte först hem till Kristen med Maddie och Kitty. Sedan åkte vi hem till Hali där några andra tjejer var. Den här hali är sterotypen av Bellevue high school. Om ni har sett filmen mean girls så är hon den där leadern fast brunett. Världens finaste hus med fina bilar överallt. Hennes rum var så fint!
Var inne på hennes dator, och läste något som min syrra hade skrivit till mig på facebook. Jag drack vatten medans och jag brast ut i skratt och det kom massa vatten på datorn..... heheh men jag torka upp det snabbt.

Sedan åkte vi till donken i mallet och åt mcbites ny sak som är limted edition, riktigt gott. Som popchicken från KFC.
Sedan på kvällen åkte vi hem till Kitty som bor i ett hus inne i Seattle.
Fler personer från vår skola kom över och vi körde beerpong. Fick skjuts hem av Sabrina som har likadan bil som min pappa fast vit. Så det kändes som jag var hemma i några minuter. Och under hela kvällen var det små drama med twitter inblandat. Aja. Idag är det St.patrick day. Domi ska på tolo med Steve ballmers son, så jag ska ta lite foton åt henne. Ikväll ska jag till en tjej som heter Gigi med Janie min granne. Var precis på bartells drugs och köpte nödvändiga saker. Köpte bl.a ett nytt nagellack hehe. Ljus blå pastell.
Pratade också med alla i min familj imorse, det var kul. Nu ska jag ansöka om ett sommarjobb!



Kommentarer
Postat av: HW

Haha alltid detta jävla drama! Har varit slacker med kommentarer men läser alltid ;)

2012-03-18 @ 12:12:02
Postat av: SYRRAN

hahahahahaha ÄLSKAR SISTA KATTBILDEN, FUCKING UNDERBAR

2012-03-18 @ 13:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0