försäljare alltså...

Igår kväll åt jag på yougurtland med Blake och hans kompisar. Vi åkte också och tittade till Austin och Drew som hade krockat med deras bil. De hade en sån extrem tur för om de skulle varit en sekund senare kunde de varit döda.
Så det var läskigt!

Började skolan idag 10.15, Dom köpte kaffe på tullys på morgonen. Och himlen kissade hela dagen.
Åt lunch på lunchbox ett jätte gott hamburgeplace men dyrt var det. Beställde en jättte god penutbutter reses milkshake..
Sedan blev jag droppad i mallet. Klippte mitt hår, en jätte gullig bög kille från arizona lockade mitt hår också. Så jag såg ut som en docka för ett tag sedan. Nu har de gått ur. Var och testade fina skor, och en annan jätte gullig bögkille hjälpte mig. Han var jätte trevlig och vi pratade länge och han hjälpte mig. Men sedan när de kom till pris sa jag att jag inte kunde köpa skorna idag för jag är på en budget och min pappa skulle inte tycka det var ok att spontan shoppa ett par ballerinas för 120 dollar... Men han har väl svårt att fatta att alla inte är gjorda av pengar.

vet ni vad han gör då när jag säger det???! han ger mig världens bitchblick tar skorna och går där ifrån!!!!hahahahaha BITCH!! hatar falska försäljare. Loser är vad han är.

Sedan träffa jag av en slump en kompis från ett annat high school som jag inte har sett på jätte länge.
Nu är jag hemma och ska göra mina få läxor som jag har..

och här en bild på mig Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0