frredag

Igår var det skola. Efterskolan så var det Garys birthday party. Det är en mentalt rubbad gubbe som har gått på Bellevue high since he was a kid. Men han äter fortfarande lunch på skolan varje dag, han är typ runt 70 år. Men vi fick iallafall cupcakes! strechade med drill teamet innan min tennis, sedan spela vi typ i 30 min innomhus.
På kvällen pkte jag till mallet med Julie och Tyler. Vi gick först runt och fönstershoppade sedan träffade vi 2 jätte patetiska killar från vår skola sitta i några av sofforna i mallet.
Vi gick och satte oss för att småprata lite med dem.
De hade en tävling, de tävlade om vem som kunde kyssa flest tjejer. Så det satt i sofforna och försökte ragga tjejer där ifrån, jag kan säga deíg att det gick ingevidare för de fulingarna.
Vi såg iallafall ProjectX skit rolig men dum film om en fest som spårar ut.
De stoppar in en dvärg i ungnen och han lackar ur. Sedan åker pappans nya mercedes in i polen.
Japp och efter bion åt vi på yougurtland. Det var allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0