Tisdag

En bra dag. Soligt och inte alls lika kallt. Lämnade min gymbag i ett skåp i omklädningsrummet i morse.. Hade inget lås, men tänkte att ingen skulle väl ta min väska.
När jag kommer sista perioden och ska ha gympa, hittar jag inte väskan!!!!!! jag antog att någon hade snott den så jag började berätta för massa om mitt problem. Men eftersom gympa läraren är största jerken så var han arg på mig för jag inte hade hittat några andra gympa kläder. Jag tyckte att han skulle tycka synd om mig för någon snott den. Men nejnej.
Iallfall efter gympan i när det var färre tjejer i omklädnings rummet, hittade jag min väska....................hehe

Sedan köpte jag ett lås och sedan åkte jag och 4 andra tjejer först till yougurtland. Där träffa vi Dom och Jessie. Men eftersom den yougurten som vi tycker om mest var trasig åkte vi till starbucks i stället. Jag köpte världens godaste panini, motzarella med tomater och pesto! Smakar som en macka från fresco MUMS!!!!!

Sedan åkte vi till tennis banorna, men det var inga tennisbarn där... Vi hade missat våran tennistränares tweet om att vi hade träning inomhus. Så vi åkte tillbaka till skolan, på parkeringen har Brian danspartey med varsity tennis tjejerna. Han är så himla rolig, dansa som ett äkta lustikurre. Grät nästan av skratt idag när jag hade en klass med honom.
Linda om du läser detta, du skulle smälla av om du träffa honom.

Nu ska jag duscha och läsa lite hunger games

peace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0