trött

Idag gick jag i skolan, konstigt schema idag igen så jag han skypea med syrran i morse typ 2 min haha sen behövde vi åka.
Hade assembely som avslutning på dagen tog massa filmer på drillteamet, cheerleading och förstås BRYAN! hahaha ska försöka lägga upp allt på youtube eller ngt liknande så ni kan se!
Åkte hem till Kitty innan tennisen för vi spelar i samma lag. Sedan spela vi tennis på skolan och sedan har jag suttit barnvakt åt roland som är världens gulligaste unge. Så nu har jag cashflow...
Skrev en uppsats när jag vár där, så det var bra. Fick dock inte lyssna på min svenska musik för det störde underlaterna +.+
 
bild under timmarna då jag blev en cashflow tjej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0