blääää

Jag var förskyld igår, usch.
Idag mår jag bättre och det var skönt att få sova ut. Åkte till mallet idag för att byta den där jävla klänningen. Och affären lätt mig inte få tillbaka pengarna. Jag måste byta klänningen mot en annan.... Som tur var hittade jag en klänning, en lång ljuslila. Den var också på rea som tur var, men den kosta fortfarande lite mer. Pappa jag hoppas att det är okej.
Om du inte tycker att det är okej kommer jag svetta sönder av stress de här sista dagarna eftersom jag har bränt pengar på en klänning jag inte kan andvända.
DAAAAAAh, orkar inte detta kommer att bli skönt att komma hem och ha sommarlov för att sedan börja med mina studier seriösst. Men först party i marbella.


Kommentarer
Postat av: HW

Älskar när du är förSkyld hehe <3 vill se bild på din nya prom dress!!!

2012-05-30 @ 08:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0