BUBBELS

Idag gick jag i skolan. Åt lunch med Julie som har blivit frisk igen!! skit kul att träffa henne igen. Vi åkte till t.late där jag köpte en bubbeltea... Tog smaken Taro o fy fan vad den smaka dåligt!´För ni som vet hade jag en kanin som hette Taro när jag var yngre. Bubbelteat kunde lika gärna varit min lilla kanin ihop mixad. Så äcklig var den. Eller kanske inte så äcklig men men ni fattar vad jag menar lixom.


Varje torsdag måste vi springa 12 varv runt fotbollsplanen på gympan. Och när vi springer har vi en liten papperslapp där läraren kryssar av hur många man har gjort. Sedan éfter gympan slänger han alla lappar i en papperskorg...
Så jag och Austin sprang ner till den där soptunnan och tog upp lapparna från förra lektionen, suddade ut tiden och andvände dem på gympan! för då behövde man inte springa så mycket för man hade hela jobbet klart! mohaha

Efter skolan åkte jag in till Seattle med Denise, det var as nice. Vi åkte in och köpte... Bubbeltea.. hehe igen. Min andra för idag, eller första. För taron räknas inte!
Denises moster hade en liten asiatisk store, så vi gick dit och tittade. Det hade massor med asiatiska saker och jag fick dejavus från när jag var liten i Japan. För allt var så fint och intressant att titta på.
Sedan åkte vi tillbaka till bellevue, var lite svårt att hitta tillbaka men det gick till slut!

Och eftersom vi är grannar sprang vi lite när vi kom hem också!
Nu ska jag plugga och äta!


Kommentarer
Postat av: william

jobbigt med 12 varv;D



Och säg vad du tycker om mina "The Girl & Silver Heart" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-25 @ 08:36:53
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Kusin Anna

Tänkt om Taro kunde se från sin Kaninhimmel vad du skrev..

2012-05-28 @ 17:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0